פיתוח מרכזי רווח
במועדון הכושר ומתחמי הספורט והבריאות השונים, מגווני הפעילויות הזמינות והנמצאות בהישג יד, הינם רבות.
במועדון כושר, בריכה, קאנטרי, ישנם אפשרויות רבות לשלב פעילויות נוספות ומיזמים שעיקר תפקידם להוסיף פעילויות, גיוון ללקוחות ומרכזי רווח נוספים למועדון הכושר, הבריכה, הקאנטרי.
בעלים של מועדון מעוניין הן להפעיל את עסקו ברמה הגבוהה ביותר והן להרוויח ולמקסם את פועלו, לפיכך אנו נראה מספר דרכים:
בנוסף למגוון הפעילויות הקיים, אפשר להוסיף פעילויות ומרכזי רווח נוספים:
הנהלה:
תכנון אסטרטגיית השיווק , תכנון עונתי, שיווק פנימי להשגת מתעניינים ושרות ללקוח, שיווק חיצוני ללקוחות חדשים, תכנון ארועים וימים פתוחים, יש להתייחס לתקופות חלשות בשנה ולהתמקד במבצעים מתאימים ועוד…
קשר עם הלקוחות באופן רציף
מדיניות דלת פתוחה לשמיעת הלקוחות
מתן מענה מהיר, מקצועי ומכובד
בדיקת כדאיות חוגים כאלה ואחרים ע”י בדיקת כמות הנכנסים לשיעורים
בדיקת כמות האנשים בזמן נתון במועדון
פיקוח מקצועי על המדריכים לפני, בעת, ואחרי שיעור
בניית משובים
ניקיון, שירות ומקצועיות, הינם אבני היסוד של העסק שלך!!!
כוח אדם:
יש להכשיר ולטפח את העובדים מקצועית ושירותית. באופן רציף, להיות קשוב, לקיים שיחות חתך ושיחות הערכה.
עובד ממורמר יציג את פני המועדון באור לא נכון.
מכירות:
מתן כלים למנהל ואנשי המכירות כגון: בניית קופון הנחות, הטבות בספא ועוד, סוגי מנויים נוספים ושונים, גמישות* במשא ומתן ועוד
סנכרון נכון בין אנשי הקבלה למכירות יניבו תוצאות יפות
ימים פתוחים, פיתוח מבצעים שונים
בניית שתפי”ם מתאימים לפיתוח מרכזי רווח ובניית מבצעים שונים
גיוון בפעילויות, קשר רציף עם לקוחות המועדון באופן רציף
בניית תמהיל מתאים לחידושי המנוי העתידיים
ועוד…………..
קבלה:
נשות ואנשי הקבלה הינם הדבר הראשון אותו רואה הלקוח, המתעניין, עובר אורח, ואנו חייבים לקבל אותו בצורה המכובדת ביותר.
כידוע, עבודתם קשה ואחראית מאין כמוה!!
אופן קבלת הלקוח הינו החשוב ביותר החל בקשר העין הראשוני בין צוות הקבלה ללקוח.
סבר פנים וחיוך חובה.
הופעה מכובדת
מתחם קבלה, מקצועי ומכובד ללא לכלוך, מסמכים פזורים ואי סדר.
מתן מענה טלפוני יעיל ומקצועי ועוד.
תאום נכון בין צוות הקבלה למכירות לעניין חידושי מנוי, דוחות נעדרים, לקוח מתעניין.
סינכרון נכון בין צוות הקבלה ומאמני חדר הכושר בעיקר לעניין, קביעת אימונים אישיים, ומילוי נכון של נהלי המקום לעניין אימונים אישיים
כמו כן, על בעלי המועדון לתת סמכויות נוספות ותמריצים לצוות הקבלה
כאשר יעניקו להם אפשרויות מכירה נוספות ו/או לידים אשר יצרו מכירה לדוגמא של כרטיסיית אימונים אישיים, מוצרים שאינם נמכרים דרך צוות הקבלה, מכירת סדנאות והשתלמויות וכד’.
חדר כושר:
מה שמבדיל מועדון אחד ממועדון שני הינם המקצועיות והמקצוענות של העובדים הגורמים לבידול המקצועי לשאר המקומות.
מדריך, תפקידו לאמן, לא בהכרח למכור, לפיכך אנו ממליצים:
העסקת יועץ כושר – אדם בעל ידע מכירתי גבוה, בעל ידע בחדרי כושר ספורט ותזונה.
אימונים אישיים, אימונים לקבוצות 2-4 אנשים, מתאים למשפחה ואו לעובדים באותו משרד.
אימון מחזורי (עם/בלי מכשירים) מתאים לילדים ונוער, ומתאים לשעות לחץ – מסלול אימון יעיל ומהיר.
בניית תוכניות אימונים ללקוחות וביצוע בקרה ומעקב על חידוש תוכניות ללקוח.
חיזוקים חיוביים ללקוח.
תיקון תנועות והסתובבות כל שעות המשמרת, שימת לב וחיוך , זה עושה את ההבדל!
חוגים:
אוכלוסיית הלקוחות מתחלקת לחדר הכושר, ולחוגים.
ישנו קהל לא מבוטל שמגיע רק לחוגים אותו מציע המועדון.
לפיכך:
כמות החוגים
גיוון החוגים
חלוקה נכונה של שעות פעילות החוגים
רמות החוגים (מתחילים, מתקדמים, מקצוענים)
רמת המדריכים
הכשרות מתאימות והפריה מקצועית קבועה, יגרמו לכם להיות הטובים ביותר!
פעילויות ומרכזי רווח נוספים:
פעילויות חוגים למבוגרים
טרקינג (אימוני ריצה והליכה בעזרת מסילות ריצה)
כושר לצעירים לפני צבא ובחופשים
סדנאות והשתלמויות שונות בני 4-8-12 שבועות המכילים: הורדה במשקל, אורח חיים בריא, ועוד.
לימודי קורסים לתעודה בשיתוף מרכז השתלמויות, בתי ספר ואו אקדמיה.
צוות מומחים: תזונה, רפואה וכד’
טיפולי ספא ורפואה משלימה, מכונת לייזר להסרת שיער, פדיקור, מניקור וכד’.
קפיטריה או מכונות שתייה ואוכל, שייקים, תוספי מזון, חלבון, חטיפים ועוד.
מכירות מוצרים שונים, שעוני דופק, ביגוד והנעלה, תוספי מזון, כפפות , חגורות
עיסויים וטיפולים ספא שונים, מיטת עיסוי, מיטת שיזוף, כורסת שיאצו / עיסוי ע”י מטבעות.
שיעורים בשעות “מתות” , בעיקר בשעות הצהריים.
שתפי”ם מתאימים למקסום העסק ולמען הלקוח.
בריכות וקאונטרים:
שיעורי ולימודי שחייה, סקציות ותחרויות, השכרות שטחים, הופעות, פעילויות וחוגים לילדים, גני ילדים, חנות מכירות
ציודים וביגוד, ריקודי עם, הפעלות ועוד.
לסיכום;
מה שכתבתי הינו טיפה בים, יש להתייחס לכל עסק כמכלול וכארגון ולא כ”חנות”.
עסק העוסק בשירות, כוח אדם ופעילויות חייב להתאים את עצמו נכון (לסביבה, ללקוחות, לתחרותיות …) ולמקסם את יכולותיו העצומות.