סטרואידים אנאבוליים – סוגי סטרואידים – אותיות ה’-מ’

סטרואידים אנאבוליים – אותיות ה’-מ’

רשימת הסטרואידים היא לפי סדר א’ –  ב’ , וכל סטרואיד יקבל דירוג לפי יכולת השפעתו.
טבלת הדירוג תהיה לפי מספר כוכבים :   *  חלש   **  בינוני  ***  טוב   ****  טוב מאוד  *****  מעולה

 

הוינולון – OUINOLONE

30CC AMPULE

זהו סטרואיד מחתרתי אשר נמצא למכירה בבקבוקונים של  CC 30 במחיר גבוה מאוד. ולטענת היצרנים הוא בעל תוצאה גבוהה מאוד וטוב לפני תחרויות, וכמו כל הסטרואידים המיוצרים באופן מחתרתי. 

עקב המידע המועט עליו, עדיף לא להשתמש בו.

דירוג – *

הורמון גדילה – GROWTH-HORMONE

חומר זה מופיע תחת שמות נוספים :  GH  ,  STH  , HGH .

שמו המסחרי הינו אסקלרין הנמצא בכמויות של 10IU  (יחידות עולמיות) , ומחירו גבוה ביותר, וכן נמצא גם בשם קרסקורמין, ביו–טרופין, סומטרופין בכמות של 4IU .

בארץ אחד משמות התרופות היא GRORM שהיא כיום הצורה היחידה המיוצרת לא באופן סינתטי, ומגיעה ביחידות של IU 4, ו -SAIZEN ביחידות של IU 4 .

במקור, ההורמון מופק מבלוטת יותרת המוח , היפופיזה אשר מופקת מבלוטת יותרת המוח, המופקת ממוחות של אנשים שנפטרו, ולשם הפקת מנה אחת יש להשתמש במספר מוחות. כיום ישנו ייצור של חומרים סינתטיים של הורמון הגדילה.

הורמון זה נועד לטיפול באנשים בעלי בעיות גדילה (ננסים) הנובעות מחוסר פעילות של בלוטת יותרת המוח.

תוצאות השימוש במקרים מסוימים היו מדהימות, הגידול בשרירים היה משמעותי ואילו תופעות לוואי שליליות היו אפסיות.

ההורמון מגדיל את מסת השרירים, מעלה את רמת פירוק החלבונים בדם, רמת חנקן חיובית, מחזק את רקמות החיבור בין העצמות, וגורם לפיזור נכון של השומן בגוף.

יש לערבב את הנוזל בבקבוק עם מים מזוקקים ולאחסן אותו בקירור לאחר הערבוב.

זהירות : הסכנות בתרופה זו רבות!!!

בעקבות השימוש בה נרשמו תופעות של :

סכרת.

• ירידה בתפקוד בלוטת בתריס באופן דרסטי.

• גידול לא טבעי של עצמות ופרקים.

• מספר מקרי מוות כתוצאה מוירוס אשר חדר למוח המשתמשים למיניהם וגרם למותם.

מספר אנשים שהשתמשו בתרופה זו אף פיתחו נוגדנים אליה ולכן לא הייתה לה כל השפעה עליהם. יש להיזהר מאוד בקניית תרופה זו כיוון שיש בשוק זיופים רבים אשר אין בהם תועלת אלא נזק. אנא התייעצו עם רופא!!!

המינון הינו 1IU כל יומיים במשך 8-12 שבועות.

דירוג – *****

הורמון  HUMAN CHORIONIC GONADOTROPHIN –  H.C.G   

5,000 TO 20,000 IU PER 10CC VIAL

תרופה זו איננה סטרואיד, זהו הורמון חלבוני טבעי המופק משתן של נשים הרות והמיוצר ע”י השלייה ומגרה את השחלות לייצר שני הורמונים ; אסטרוגן ופרוגסטרון, החיוניים להפריית הביציות. שימושו הרפואי הוא לצורכי הפריה בלבד. 

ספורטאים משתמשים בתרופה זה לשם זירוז ייצור הטסטוסטרון בגופם, דבר הנחוץ לאחר שימוש ממושך בסטרואידים  מפני שאז כמות הייצור של הטסטוסטרון בגוף יורדת למינימום, והיא משפרת את ייצור הזרע באשכים. תרופה זו גורמת גם להתעוררות פיזית. אין להשתמש בתרופה זו לזמן ממושך מכיוון שהיא גורמת לגוף להפסיק לייצר את הורמון הגונאדוטרופין.

הזמן היעיל ביותר לשימוש בתרופה זו הינה בשבועיים האחרונים של מחזור לקיחת סטרואידים, ואז יחזור מאזן ההורמונים לרמה נורמלית.

זהירות : תרופה זו עלולה לגרום ל “גניקומאסטיה”, על כן יש לקחת ביחד עם תרופה זו תכשיר אנטי-אסטרוגני.

המינון באופן רגיל הוא CC 2 שלוש פעמים בשבוע, למשך שבועיים באמצע “מחזור”.  

דירוג – ***

 

הלוטסטין – HALOTESTIN

FENOXYMESTERONE 10MG TABS 100/BOTTLE 

מופיע גם בשם  ANDROID F זהו סטרואיד הנלקח דרך הפה ומסוכן מאוד מבחינה אנדרוגנית. נלקח בדרך כלל ע”י ספורטאים לקבלת כוח רב יותר ומראה קשיח יותר של השרירים וגורם לתוצאות יפות, אולם בגלל תוצאותיו ההרסניות הוא אינו בחירה נבונה.

המינון הוא כדור עד שניים ליום, והמחזור כ –  4 שבועות מקסימום.

דירוג – **

ויטמין   B12

CYANOCOBALMIN

זהו ויטמין הנמצא בשימוש אצל כל המשתמשים בסטרואידים , ויטמין זה עוזר לכבד לפרק את הסטרואיד, מוסיף מרץ, מעלה את הכוח ומגביר את התאבון.

מיוצר בזריקות של  MCG 1,000 והוא נלקח בכמות של MCG 2,000 פעם או פעמיים בשבוע.

דירוג – **

וינסטרול – WINSTROL

STANOZOLOL 50MG/CC OR 2MG/TAB

ידוע גם בשמותיו השונים ; סטרומבה ווינסטרול דיפוט, זהו סטרואיד אנאבולי מאוד נפוץ, אשר מוהלים אותו במים. משתמשים בו בעיקר להשגת חיטובים ושימושו העיקרי הוא להשגת גודל וכוח ללא עלייה במשקל, ואפשר להעלות איתו במשקל בצירוף חומר המכיל טסטוסטרון. הוא נקי מאוד ונוח לשימוש לנשים וגברים כאחד משום הרמה האנדרוגנית הנמוכה שלו. יכול להיות רעיל לכבד במינונים גבוהים לאורך זמן.

עצם היותו מהול במים השפעתו מהירה מאוד, ולכן יש להשתמש בו לעיתים קרובות בדרך כלל כל יומיים. ניתן להשתמש בו במחזורים ארוכים. 

המינון באמפולות הוא בין  CCS 3-5 לגברים פעם בשבוע, לנשים CCS1-2 פעם בשבוע.  בכדורים המינון הוא MG16-30 ליום לגברים, ונשים MG4-8.  תחילת ההשפעה היא לאחר 24 שעות ומשך ההשפעה היא 3 ימים.

דירוג – ****

טסטוסטרון אנטייט – TESTOSTERON ENANTHATE

DELATESTRL 200 MG/ML 10 CC/VIAL

ראשית, כל סוגי הטסטוסטרון גורמים לבצקות ולמראה מנופח כתוצאה מהצטברות נוזלים בגוף, חומר זה גורם לעלייה בכוח ובנפח שרירים ומעלתו העיקרית היא שספורטאי זקוק לה רק פעם אחת ב – 10 ימים כזריקה בכדי להגיע לתוצאה יעילה.

חומר זה הינו רעיל לכבד ובעל השפעה אנדרוגנית גבוהה ולכן המינון חייב להיות נמוך, ומפאת התוצאות הארומטיות יש להשתמש בחומרים אנטי אסטרוגנים. חומר זה איטי מאוד בפעולתו, ולוקח לו לפחות שבועיים עד שהוא נעלם מהגוף.

ישנה גירסה המיוצרת בצרפת בשם ANDROTARDYL , ניתן בהזרקה  ומגיע  באמפולות של MG 250 . וגם נמצא בשם ישן  שהוא DELATESTRL.

המינון הוא אמפולה אחת של  CC200 כל 10 ימים.

דירוג – ***

טסטוסטרון ספיונאט  – TESTOSTERONE CYPIONATE

DEPO – TESTOSTERONE 200MG/CC, 10CC/VIAL

זהו סטרואיד הניתן בזריקה  על בסיס שומני והנחשב לטוב מסוגו, והוא אחד החומרים הראשונים לשימוש. הוא בעל יכולת אנדרוגנית גבוהה, טוב מאוד לעלייה במשקל ולחזות מוצקה, ספורטאים רבים משתמשים במוצר זה משום תוצאותיו הטובות אשר מתקבלות מהשימוש בו. תהיה זו טעות גדולה להשתמש בחומר זה ביחד עם חומר נוסף בעל יכולת אנדרוגנית גבוהה. החומר גורם להצטברות גדולה של מים בגוף ולתוצאות ארומטיות שליליות, אולם עוזר מאוד לגדילה.

המינון הוא בין CCS1-3 בשבוע. תחילת ההשפעה היא לאחר 10 שעות ומשך ההשפעה היא שבועיים.

דירוג – ***

טסטוסטרון סוספנשין – TESTOSTERONE SUSPENTION

 100MG/ML 10 CC OR 30 CC VIAL

זהו סטרואיד הנלקח בזריקה ומכיל טסטוסטרון מהול במים. הטענה הנפוצה היא שזהו הסטרואיד הוותיק ביותר שבשימוש ותחילתו היא לפני 40 שנה. בעל תוצאות מהירות ביותר, פועל תוך 8 שעות ונמוג לאחר 24 שעות. הבעיה היא שצריך לקחת 3-4 פעמים בשבוע מחומר זה וזהו תהליך מכאיב, ולמרות זאת ישנם הרבה שמשתמשים בחומר זה כיוון שהוא מראה תוצאות יפות בגודל ובכוח וכל זאת במהירות רבה ביותר. לרוע המזל חומר זה אנדרוגני ביותר ובעל תוצאות ארומטיות, ותוצאה שלילית מאוד על הכבד אשר חייב לפרק חומר זה במהירות. ידוע גם בשמו הישן AQUEOUS.

המינון בו, כיוון שהוא מהול במים השימוש בו הוא CC MG 100 יום כן ויום לא.

דירוג – **

טסטוסטרון פרופיונט – TESTOSTERONE PROPIONATE

100 MG/CC 10 CC OR 30 CC VIAL

זהו סטרואיד מהיר מאוד בפעולתו על בסיס שומן, דומה מאוד בפעולתו לסיפיונט, ושונה ממנו בכך שהוא נשאר בגוף 5 ימים בלבד לכן יש להשתמש בו לפחות פעמיים בשבוע. חומר זה אפקטיבי מאוד לגודל וכוח, אוגר מים וגורם לגניקומאסטיה ואגרסיה.

המינון הוא MG 200-400 לשבוע.   

דירוג – **

לסיקס – LASIX

HOECHST,FUROSEMIDE 50,250 X 40MG TABS

זהו משתן לולאה, רב עוצמה,  וספורטאים משתמשים בו בכדי להיפטר מעודפי מים האגורים בגוף ולתת לגוף מראה חטוב ונוקשה יותר, אולם תוך כדי פעולה זו נפגע מאזן המינרלים והויטמינים בגוף. ישנו עניין נוסף והוא איבוד רב של פוטסיום וסודיום, דבר העלול לגרום לעוויתות שרירים. זוהי תרופה מסוכנת מאוד ועלולה לגרום להתייבשות ובמקרים קיצוניים עד להתקף לב במינונים מופרזים ותוצאה של איבוד יתר של פוטסיום.

המינון הוא בין ½ כדור ל – 1 כדור ביום, באמפולות הוא מגיע ביחידות של MG/2 ML 20 והמינון הואMG  20-40 לפי הצורך.  ישנם גם אמפולות של 250 ואנא לא לגעת בהם בשום אופן.

דירוג – **

מסטרון – MASTERON

DROSTANOLOUM 100MG AMPULE

זהו סטרואיד הנותן תוצאות טובות ותופעות לוואי שליליות מעטות, מורכב מחומר בשם דידרה טסטוסטרון אשר גורם לעלייה בנפח שרירים ללא הצטברות של מים, מה שעושה אותו מעולה לשימוש לפני תחרות. הבעיה העיקרית בתרופה זו היא שפעולתה איטית מאוד.

דירוג – ***

מקסיבולן – MAXIBOLIN

ETHYLESTENOL 2MG /TABS 100/BOTTLE

זוהי תרופה בעלת רמה אנאבולית גדולה מאוד ורמה אנדרוגנית נמוכה, הנלקחת דרך הפה. תרופה זו אינה שייכת לקבוצת אלפא-אלקלאיד 17  ולכן אינה כה רעילה לכבד. נפוצה מאוד אצל נשים מפאת הנזק האנדרוגני הנמוך, ונלקחת כתוספת לסטרואיד אחר.

מקסיבולן זו אחת התרופות הבודדות הניתנות לשימוש יחד עם סטרואיד נוסף, ויחדיו יוצרות תרופה חדשה ויעילה. הבעיה היא שצריכים להשתמש בכמויות גדולות מתרופה זו ועל כן עלותה גבוהה. המחזור הוא לעיתים עד 4 חודשים בכדי להשיג עלייה בגודל ובמסת שרירים ללא תופעות לוואי שליליות, אולם תרופה זו אינה עוזרת לתוספת כוח. טובה במיוחד לנשים.

המינון הוא 5-10 כדורים ליום ומחזור של עד 4 חודשים.

דירוג – ***

מתאנדריול דיפרופיונאט – METHANDRIOL-DIPROPIONATE

METHYANDROSTENEDIOL 25MG PER 30CC AMPULE

זהו סטרואיד  הבנוי על בסיס שומן המיוצר בעיקר לסוסים וכלבים. הבעיה בתרופה זו היא כפולה :

1. הזיופים הם כל כך בעייתיים שקשה ואין כמעט אפשרות להבדיל בין האמיתי למזויף.

2. תרופה זו נוצרת במעבדות מחתרתיות, ברוב הזמן .

דווחו תוצאות טובות מפעולתו של הסטרואיד ושילובו עם חומרים נוספים, אולם אנו ממליצים מאוד להיזהר.

דירוג – *

מתיל טסטוסטרון – METANDREN,  METHYL TESTOSTERONE

5/10 MG/TAB BUCCAL 25MG/TAB ORAL 60-100/BOTTLE

מכיל טבליות טסטוסטרון ובעל השפעה אנדרוגנית מסוכנת מאוד. חומר זה מגיע במהירות לדם ותוך שעה מורגשת השפעתו האנדרוגנית, ובנוסף גם קבלת כוח מהיר ועלייה בתוקפנות. מרימי משקולות משתמשים בו בעיקר לפני תחרות וזוהי תועלתו היחידה. השפעתו בגוף מזיקה ומסוכנת.

המינון הוא   MG50 – MG20 ליום, תחילת ההשפעה היא תוך 1 שעה ומשך ההשפעה היא 2-3 שעות.

דירוג – **

×